Ruilen en retourneren

Tevreden klanten zijn ons visitekaartje. Daarom zetten wij alles op alles voor een oplossing als iemand niet tevreden is met zijn aankoop. Vaak is het mogelijk om iets te ruilen of retourneren, maar helaas niet altijd. Bijvoorbeeld vloerbekleding dat u op maat heeft laten maken.
Gelukkig gebeurt dit niet vaak, maar het kan gebeuren dat een product bij aflevering niet blijkt te voldoen aan uw verwachtingen. Dat vinden wij vervelend, want een klant blij maken is wat wij graag doen.

Niet goed? Wij lossen het op!

Als een product niet goed is, zorgen we ervoor dat het wordt vervangen of gerepareerd. Dit geldt voor al onze producten. Iets anders is het wanneer het product u tegenvalt of toch niet zo uitpakt als u had gedacht. Soms kunnen we ze wél voor u retour nemen, maar soms ook niet.

Wanneer ruilen of retourneren niet kan?

Hoe graag we ook willen, soms kan het product écht niet terug.
  1. Maatwerk producten. In het geval het product speciaal voor u besteld en/of op maat gemaakt zijn (bestelkwaliteiten), kunnen we het helaas niet terugnemen. 
  2. Gebruikte producten. Wanneer producten gebruikt, beschadigd of niet meer in originele staat zijn, kunnen we ze niet meer terugnemen.
  3. Aantal dagen in bezit. Als een product dat gekocht is via een online bestelling langer dan 14 dagen in uw bezit is, kunt u het niet meer bij ons terugbrengen. Wanneer een product via de winkel is aangeschaft, dan kunt u het niet meer retourneren wanneer het langer dan 7 dagen in uw bezit is.
  4. Zonder bewijs van aankoop. Om een product terug te kunnen nemen, hebben wij de originele aankoop- of kassabon nodig.
  5. PVC kan nooit geretourneerd worden. PVC-delen worden in een kleurbatch geproduceerd, om kleurverschillen te voorkomen is deze restrictie ingesteld.
  6. U kunt pakken laminaat, ondervloer en MDF-plinten alleen in originele staat retourneren. Dit wil zeggen dat de pakken ongeopend en onbeschadigd dienen te zijn. Echter kunnen wij niet meer dan 2 pakken per vloer retour nemen.
Voor alle retouropdrachten hanteren wij administratiekosten van 15%.

Retour aanmelden

U kunt een retour aanmelden door een e-mail te sturen naar: webshop@debosschetapijtschuur.nl. U krijgt dan van ons een bevestiging als u aan bovenstaande voorwaarden voldoet. Pas als u deze bevestiging heeft ontvangen, kunt u uw pakken retourneren. U dient er zelf zorg voor te dragen dat de aangemelde retouropdracht bij De Bossche Tapijtschuur in het magazijn in Den Bosch terechtkomt.

ADRES VOOR RETOURZENDING: 
De Bossche Tapijtschuur V.o.f.
Retournummer: (s.v.p. invullen) 
Klant nummer & naam klant (s.v.p. invullen)
Oude Vlijmenseweg 182, 5223 GS ’s-Hertogenbosch
KVK: 51654547