Bezorgen

Wij nemen de bezorging graag van u over en bovendien weten ervaren bezorgers hoe ze producten onbeschadigd bij u thuis moeten krijgen. Als we de producten bij u thuis komen leggen of plaatsen, nemen we de bestelde producten gelijk mee. Besluit u om zelf de producten te gaan leggen of plaatsen? Dan betaalt u alleen de bezorgkosten.

Bezorgkosten voor uw bestelling

Vloerbekleding, pakken laminaat of plinten hebben geen standaard pakketvorm en vragen om speciaal transport. Daarvoor worden verschillende bezorgkosten gehanteerd.
  • Standaard bezorgkosten: €12,50
  • Bezorging van pallets (o.a. laminaat): €49,00
  • Bezorging van grote rollen (o.a. tapijt): €49,00
Kiest u voor afhalen in onze winkel in 's-Hertogenbosch, dan is dit altijd gratis. Tijdens het bestelproces kunt u bezorgen of afhalen selecteren.

Van bestellen tot in huis

U kunt erop rekenen dat we alles op alles zetten om de bestelling zo snel en goed mogelijk bij u te bezorgen, zodra wij uw bestelling aangemeld hebben bij een externe vervoerder.
U krijgt altijd een bericht per mail of telefoon over de datum van levering. Let op! Pallets, grote rollen etc. bezorgen wij tot aan uw voordeur of centrale ingang.

LEVERTIJD

ARTIKELEN OP VOORRAAD 

Artikelen die bij ons op voorraad zijn worden zo snel mogelijk, doorgaans binnen 5 à 6 werkdagen, verzonden. 

ARTIKELEN NIET OP VOORRAAD 

Kunnen wij een artikel niet binnen 5 à 6 werkdagen leveren, dan stellen we u daarvan per e-mail en of telefonisch zo spoedig mogelijk op de hoogte. Onze medewerkers zullen u dan een verwachte levertijd doorgeven, waarna wij graag de keuze aan u laten of u daarop wilt wachten, een ander artikel wilt selecteren of de bestelling wilt annuleren.
Mocht u bestelling uit meerdere artikelen bestaan, wachten wij met het versturen van uw bestelling tot alle artikelen uit uw bestelling voorradig zijn. Wilt u één of meer artikelen toch sneller ontvangen, dan kunt u ons een e-mail sturen met uw concrete vraag. Wij moeten dan wel voor iedere aparte levering de verzendkosten berekenen.

VERZENDING EN AFLEVERING 

Kleine bestellingen worden vanuit de Bossche tapijtschuur verzonden door DPD.
Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u een e-mail met de verzendinformatie en gedetailleerde trackinginfo. 
Mocht een bestelling niet kunnen worden afgeleverd en opnieuw worden aangeboden zullen wij deze kosten aan u moeten doorberekenen. Voor pakketten welke niet konden worden afgeleverd of niet zijn opgehaald kunnen wij helaas geen verantwoording nemen of de artikel- en of de verzendkosten crediteren.
Grote bestellingen worden met transport verzonden en wordt u geinformeerd door mail of telefoonbericht.